Unde ești, primăvară?

Mi-e dor de tine! Mi-e dor să văd pomi înfloriți cu albine zumzăind printre crengi, mi-e dor să-mi văd grădinuța de flori plină de culoare, mi-e dor de lumina și căldura soarelui. Atât de mult te-am așteptat, și atât de înșelătoare ești! Când credeam că ai venit, în sfârșit, iar ai cedat locul frigului, norilor și ploii, ba chiar și zăpezii…

Sau cumătra iarnă e de vină, încă nu vrea să înțeleagă că a stat destul pe meleagurile noastre? Că e timpul ca natura să revină la viață? Te rog, primăvară, luptă-te din toate puterile ca să îi iei locul geroasei crăiese a zăpezii. A fost frumoasă și ea, dar la timpul ei… acum, deja de o lună te aștept să îți intri pe deplin în drepturi!

Sunt dezolante crengile golașe, și parcă mă sperie norii întunecați pe care îi văd pe fereastră… Abia aștept să izbucnească natura în cântece de veselie și să se îmbrace în haina verde a unui nou început, să plouă cu petale albe și gingașe, în loc de stropi reci, și razele blânde ale soarelui să-mi pătrundă pe fereastră, anunțând zorii unei zile nou-nouțe. Dacă ai uitat cumva ce ai de făcut, dragă primăvară, sau dacă ai nevoie de o mână de ajutor, uite, așa te vreau, luminoasă și zglobie:

PrimavaraNu uita, primăvară, că te aștept cu drag!

(Sursă imagine: Google)

3 thoughts on “Unde ești, primăvară?

  1. Şi eu aştept cu multă nerăbdare primăvara. Nu ştiu pe ce meleaguri poposeşte de nu mai ajunge odată. Şi-a trimis doar câţiva soli şi ea nu mai apare.
    Frumoase şi emoţionate sunt gândurile tale. Iar imaginea este splendidă.
    O seară frumoasă îţi doresc. 🙂

    Liked by 2 people

  2. Pingback: E primăvară! | Gânduri de primăvară

Leave a Reply

