E primăvară!

ToporasiOare mi-a auzit primăvara doleanțele, sau era timpul să se arate, în sfârșit, pe meleagurile noastre?

Sunt atât de fericită că a venit primăvara, a venit în toată splendoarea ei! Nu mă mai pot sătura de soare, cer albastru și nori albi, pufoși, de frumusețea și parfumul florilor. Toporașii mi-au împânzit grădina… chiar nu știu de unde au apărut, dar nu pot decât să mă bucur de gingășia lor.

Narcise si laleleAcum s-au cam ofilit deja, dar nu-i nimic, că e rândul narcisele și al lalelelor. De obicei, aceste minunății mă țin în suspans până înfloresc, și mă fac să privesc cu jind la toate grădinile multicolore din drumul meu! Dar odată ce și-au deschis petalele, pot să mă bucur mai mult de farmecul lor, chiar și atunci când florile pe care le-am admirat pe furiș pe la vecini au început să se veștejească. 🙂

Flori de ciresCe să mai zic de frumusețea cireșului înflorit? Îl privesc cu încântare și mă gândesc deja cum va ninge cu petale diafane peste grădina mea, apoi va veni vremea ca pomul meu să lege rod…

Până și de păpădii mă bucur, când le văd atât de vesele în lumina soarelui!

Mai urmează lăcrămioarele, cu gingășia și parfumul lor, și… liliacul vecinei, care mă vizitează și pe mine peste gard. 🙂 Acestea cred că abia în luna mai îmi vor face onoarea să înflorească… voi avea ce admira pe tot parcursul primăverii!

Îți mulțumesc, Doamne, pentru acest nou început și pentru o nouă reînnoire a promisiunii că vom învia și noi, odată, ca să trăim veșnic!

5 thoughts on “E primăvară!

Leave a Reply

