Perle marca Doris

Am fost binecuvântată cu o familie mărișoară, trei surori și un frate, eu fiind cea mai mică din familie, și cu ceva nepoței de la frații mei. Chiar dacă familia noastră e împrăștiată în multe locuri și îmi văd destul de rar nepoții, am adunat în sufletul meu multe amintiri frumoase ale timpului petrecut cu ei.

Astăzi vreau să-mi aduc aminte de nepoata mea năzdrăvană, Doris, pe când era micuță… că acum, m-a întrecut la înălțime. 🙂

Ne-a povestit mama ei (sora mea), cum într-o zi le-a certat pe Doris și pe Astrid că au dat iama în pâinea proaspătă cumpărată, deși mai aveau pâine din ziua precedentă, care era bună de mâncat. Mama, econoamă, le-a atenționat pe fete:
– Mâncați întâi pâinea care ne-a rămas de ieri!
Iar seara, înainte de culcare, nu mică i-a fost mirarea să o audă pe Doris rugându-se:
– Pâinea noastră care ne-a rămas de ieri, dă-ne-o nouă astăzi!

Altă dată, Doris a întrebat-o pe mama ei cum știe Dumnezeu să facă să fie vremea afară în fiecare zi. Până ce mama s-a gândit la un răspuns pentru acestă minunată întrebare, Doris și-a răspuns singură:
– Aaa, știu! Dumnezeu Se uită în fiecare seară la televizor, și cum zic oamenii ăia de la meteo că va fi vremea afară, așa face și El vremea a doua zi!

12 thoughts on “Perle marca Doris

  1. Pingback: O nouă colecție de perle | Gânduri de primăvară

Leave a Reply

