Recomandare muzicală – Michael W. Smith

Sunt unii artiști care parcă nu îmbătrânesc odată cu trecerea anilor, căci opera lor este mereu proaspătă și valoroasă. Un astfel de artist este pentru mine Michael W. Smith. Și-a început activitatea muzicală în anul 1983… pe atunci eu nici nu eram pe lume! Din 1983 și până astăzi a produs 23 de albume muzicale, majoritatea cântecelor interpretate fiind compuse de el însuși, a publicat mai multe cărți și a jucat în trei filme.

Nu mai știu cu exactitate când l-am descoperit pe Michael W. Smith… cred că aveam 12 ani când sora mea cea mai mare mi-a adus un CD de al lui. Pot să zic că a fost ”dragoste la prima audiție” și această iubire nu s-a stins nici acum. Mă refer la dragostea pentru muzică, nu pentru cântăreț! 🙂 Totuși, îl admir pe acest muzician și ca persoană, mi se pare că dă dovadă de modestie în ciuda succesului enorm de care are parte, de o dragoste aparte pentru familia lui și de multă dedicare în slujba lui Dumnezeu.

Opera lui Michael W. Smith este foarte complexă, acoperind diverse genuri muzicale și diverse teme, de la închinarea înaintea lui Dumnezeu până la situații dureroase de viață. Dar ce să mai înșir atâtea cuvinte, despre muzică nu se vorbește atât de mult pe cât se ascultă. 🙂 Așa că vă invit să vă convingeți singuri:

4 thoughts on “Recomandare muzicală – Michael W. Smith

Leave a Reply

