Prima mea leapșă :)

Tot ”plimbându-mă” pe bloguri, am dat de un termen nou pentru mine: ”leapșa”. Ce să însemne asta? Așa că am făcut ceva investigații și mi-am dat seama că leapșa e un sinonim pentru ”ștafeta” care ne plăcea atât de mult când eram copii.

Și în lumea blogurilor, leapșa e un joc, dar unul care te pune să gândești. 🙂 Am găsit o leapșă foarte interesantă pe blogul Laviniei, pe care trebuie neapărat să o preiau și eu! Deci, să ”purcedem”:

Dacă eram o lună, aş fi fost aprilie.
Dacă eram o zi a săptămânii, aş fi fost duminică.
Dacă eram o parte a zilei, aş fi fost după-masă.
Dacă eram un animal marin, aș fi fost stea de mare.
Dacă eram o direcție, aş fi fost la dreapta.
Dacă eram o personalitate istorică, aş fi fost Jeanne d’Arc.
Dacă eram o planetă, aş fi fost Venus.
Dacă eram un lichid, aş fi fost lapte.
Dacă eram o piatră, aş fi fost marmură.
Dacă eram o pasăre, aş fi fost privighetoare.
Dacă eram o plantă, aş fi fost ghiocel.
Dacă eram un instrument muzical, aş fi fost pian.
Dacă eram o emoție, aş fi fost bucurie.
Dacă eram un sunet, aş fi fost foșnet de frunze.
Dacă eram un element, aş fi fost argint.
Dacă eram un cântec, aş fi fost I Believe – Nikki Yanofski.
Dacă eram un film, aş fi fost Time Changer.
Dacă eram un personaj de ficţiune, aş fi fost Merida.
Dacă eram un fel de mâncare, aş fi fost pizza.
Dacă eram o aromă, aş fi fost de migdale.
Dacă eram un gust, aş fi fost dulce-acrișor.
Dacă eram o culoare, aş fi fost albastru.
Dacă eram un cuvânt, aş fi fost victorie.
Dacă eram o expresie a feţei, aş fi fost gânditoare.
Dacă eram o materie de şcoală, aş fi fost matematică.
Dacă eram un personaj de desene animate, aş fi fost Candy Candy.
Dacă eram o formă, aş fi fost pătrat.
Dacă eram un număr, aş fi fost 7.
Dacă eram o maşină, aş fi fost Volkswagen Golf 5.
Dacă eram o haină, aş fi fost pardesiu.

Regula spune să nominalizez câteva persoane care să preia această leapșă… Dar nu voi pomeni nici un nume, oricine vrea să se delecteze căutând răspunsurile potrivite este binevenit! 🙂

22 thoughts on “Prima mea leapșă :)

  1. Am facut si eu aceasta leapsa, mai demult, mai pe la inceputurile mele in blogosfera, e speciala fata de marea majoritate pe care le-am mai intalnit 🙂 Interesante raspunsurile tale, frumoase alegeri.

    Like

  2. Pingback: Dacă eram o emoție, aș fi fost… | Cafeaua de dimineata

  3. Pingback: Una mie, una ţie… | Poteci de dor

Leave a Reply

