O nouă colecție de perle

Vă mai amintiți de Doris cea simpatică? 🙂 Ei bine, ea are o soră pe nume Astrid, care nu se putea lăsa mai prejos! Într-o zi a făcut o trăznaie, ca orice copil, dar când mama a întrebat-o ce făcuse, a știut să se eschiveze:
– Nu mă-ntreba!

Trecem acum în ograda fratelui meu, care a fost binecuvântat și el cu ceva pitici năzdrăvani. 🙂 Lucia a auzit vorbindu-se la Biserică despre rugăciune și post și ce i-a trecut ei prin minte?
– Mama, m-am gândit să mă rog și eu și să postesc, ca să ne ajute Dumnezeu să ne putem construi mansarda!
Mama i-a răspuns:
– Lasă tu mansarda, mai bine te-ai ruga și ai posti ca Dumnezeu să te facă fetiță cuminte!
– Mama, dar pentru asta nu trebuie post și rugăciune, pentru asta e joarda!

Și lista nu ar fi completă dacă nu aș menționa-o și pe Claudia, fiica altei surori de ale mele. Într-o zi când o jenau pantofii, iată ce cuvinte a găsit ca să se plângă:
– Mă dor păpucii!

8 thoughts on “O nouă colecție de perle

Leave a Reply

