I’m just fine

La secțiunea ”About me” aș putea adăuga și acest cântec, doar că acolo am vrut să fiu 100% originală. De altfel, cred că mă descrie foarte bine: nu sunt o regină a modei, ci doar o fată simplă, de modă veche, dar care Îl are pe Dumnezeu ca Tată. Refrenul îmi place cel mai mult: Tatăl meu, care m-a creat într-un mod tainic și minunat, este mândru de mine și îmi zâmbește din ceruri! Mi-am adus aminte de un verset din Biblie care întărește această idee:

“Te laud că sunt o făptură aşa de minunată. Minunate sunt lucrările Tale, şi ce bine vede sufletul meu lucrul acesta!” (Psalmul 139:14)

Aceste gânduri sunt o mare încurajare pentru mine, mai ales atunci când mă consider un fel de ”rățușca cea urâtă”… și nu sunt puține momentele de felul acesta! Fetelor, știți prea bine despre ce vorbesc, nu-i așa? 🙂

We are just fine the way we are!

Leave a Reply

