Psalm

Fără Tine viața mea nu are sens.

Caut mereu ceva și nu știu ce caut, dar un lucru știu: că nu găsesc ceea ce caut. Oare Tu ești obiectul căutărilor mele? Atunci de ce nu Te găsesc?

Nu cred că ești prea departe, nu cred că nu mă vezi și nu mă auzi. Ești aici, sunt sigură, dar eu nu Te simt… De ce , Doamne?

Și totuși mai am speranță că într-o zi Te voi găsi… Dar nu mai am răbdare până va veni acel moment! Ce am de făcut? De ce nu-mi răspunzi?

Aștept să Te oprești puțin în dreptul meu… pentru că nu pot trăi fără Tine!

3 thoughts on “Psalm

Leave a Reply

