Copiii spun lucruri trăznite – partea III

Că tot îmi place mie să colecționez perle de înțelepciune copilărească… v-am adus în dar un nou colier. 🙂 Adică nu chiar colier, că nu se prea poate confecționa doar din două-trei perle. Sau… ba se poate, dacă înșir perluțele pe un fir de mătase care… mă mai gândesc ce reprezintă – e primul material de colier ”handmade” care mi-a trecut prin cap.

boy-laughȘi pentru că nu mai am în colecție ”ziceri” de-ale nepoților mei – ceea ce nu e de bine, având în vedere câți nepoți am în dotare… trebuie să fiu mai pe fază și să notez rapid când mai aud câte una, să nu le pierd – am trecut și prin ogradă pe la alții. Mai precis, m-am întors câțiva ani buni în timp, pe când mergeam la școala duminicală, și mi-am amintit de F. cel năzdrăvan – nu-i spun numele, poate găsește ce am scris… deși eu una nu mă dau de gol. 🙂

Dar ce tot atâta vorbărie? Să trecem la treabă! Deci… discutam într-o zi cu învățătorii de la școala duminicală despre părerile părinților în legătură cu activitatea noastră. Părinții mei, mai conservatori de felul lor, nu agreau întotdeauna cântecele ”moderne” pe care le învățam noi. Și atunci m-a întrebat un învățător:
– Te-au certat părinții acasă pentru ce facem noi aici?
– A, nu! am răspuns eu, doar și-au dat și ei cu părerea.
– Aha, lasă că știu eu, a intervenit F., au dat cu părerea după tine!

Altă dată – mare concurs, mare, cu întrebări din Biblie la școala duminicală. F. era la rând pentru răspuns și i s-a pus o întrebare capcană:
– Cum începe Psalmul 151?
Noi ceilalți, colegi binevoitori, cum altfel, văzând că nu știe să răspundă, îi șopteam de zor:
– Nu există! Nu există!
Dar F. nu a înțeles adevăratul sens a ceea ce încercam noi să îi transmitem și a început să improvizeze:
– Păi Psalmul 151 începe așa: Nu există un alt Dumnezeu…

(Sursă imagine: Google)

9 thoughts on “Copiii spun lucruri trăznite – partea III

Leave a Reply

