Picture perfect girl

Un cântec vechi, demodat – ar putea spune cineva – dar care exprimă o realitate mereu prezentă: un băiat popular, care are succes, într-un cuvânt – are de toate, iubeşte o fată simplă pentru inima ei de aur şi încearcă sa o convingă că nu trebuie să fie o vedetă ca să facă parte din lumea şi din viaţa lui.

L-am admirat întotdeauna pe Michael W. Smith pentru caracterul lui, pentru modestia de care dă dovadă în ciuda succesului enorm de care are parte, pentru că e un familist convins, pentru că şi-a ales o soţie care nu are renume în ochii oamenilor. Mult timp m-am gândit: nu se potrivesc amândoi, Debbie e mult prea ştearsă pentru Michael; el ar fi avut nevoie de o femeie frumoasă şi talentată, ca Amy Grant. Până când am văzut un videoclip în care Debbie Smith vorbea în timpul unui interviu şi Michael se uita la ea ca la soare! 🙂 Şi apoi am găsit o fotografie cu familia Smith – o familie foarte reușită, nu credeți?

Michael W Smith family

Şi mă gândesc că acelaşi lucru e valabil şi în cazul fetelor. Am auzit exemple de fete apreciate de toată lumea, sătule de băieţii care încearcă să le atragă atenţia dându-se singuri grozavi, și care sunt atrase de un băiat modest, nu prea băgat în seamă de oameni, tocmai pentru că au văzut ceva diferit în el, în sufletul lui. Că până la urmă asta contează la un om, caracterul şi sufletul nevinovat, curăţite prin credinţa în Hristos, nu cât de mult succes sau bani sau frumuseţe, sau mai ştiu eu ce ar putea avea!

„Ceea ce face farmecul unui om este bunătatea lui.” Vorba lui Richard Wurmbrand era: citiţi toată Biblia şi veţi găsi unde scrie asta… Hai că vă dau un indiciu: e în Proverbe, nu găsesc nici eu acum pe loc versetul. 🙂

(Sursă imagine: Cristianity Malaysia)

8 thoughts on “Picture perfect girl

  1. Pingback: Între întrebare şi răspuns… o viaţă | Poteci de dor

Leave a Reply

