De ce ar trebui să-mi pese că există Dumnezeu?

De ce ar trebui să-mi pese că focul arde? De ce ar trebui să-mi pese că apa mă poate îneca? De ce ar trebui să-mi pese că mașinile pe șosea sunt periculoase? De ce? Pentru că, dacă nu-mi pasă, sunt în mare pericol să-mi pierd viața.

De ce ar trebui să-mi pese că Dumnezeu există? Păi… dacă Dumnezeu nu există și eu cred în El, nu am pierdut nimic. Poate doar am trăit un stil de viață mai auster, care în definitiv nu mi-a făcut rău, ba dimpotrivă. Dar dacă Dumnezeu există și eu nu cred în El, am pierdut totul. Am pierdut privilegiul de a avea un Tată în cer, am pierdut iertarea păcatelor și veșnicia în rai, practic am trăit degeaba.

Faptul că eu nu cred un adevăr nu îl invalidează pe acesta, ci mă face pe mine să mă înșel singură. De ce să trăim în minciună și să afirmăm că nu există Dumnezeu, când doar uitându-ne în jurul nostru, la minunățiile lumii acesteia, vom vedea atâtea dovezi ale dragostei Lui?

4 thoughts on “De ce ar trebui să-mi pese că există Dumnezeu?

Leave a Reply

