Rugăciune

RugaciuneDoamne, mi se pare că ești atât de departe, și totuși Tu ești mai aproape de mine decât îmi pot imagina!

Doamne, mi se pare că ai uitat de mine, și totuși Tu ai promis că nu mă vei părăsi niciodată – și întotdeauna Îți împlinești promisiunile!

Doamne, de multe ori mi se pare că sunt singură pe lume, și totuși Tu ești cu mine – și mai mult, ai pus în jurul meu oameni care mă iubesc!

Doamne, uneori sunt sătulă de viața asta, și totuși Tu dai valoare și sens vieții mele!

Doamne, deseori mă simt atât de vinovată, și totuși Tu îmi ierți păcatele și îmi uiți vina!

Doamne, mă simt pierdută și fără direcție în viață, și totuși Tu ești cel care mă conduce și mă învață să merg pe calea cea dreaptă!

Oricât de descurajatoare ar fi sentimentele mele și chiar dacă văd ceață în fața mea, vreau să am încredere în Tine!

(Sursă imagine: prayoneday.com)

2 thoughts on “Rugăciune

Leave a Reply

