A doua leapșă :)

Liebster AwardVăd că circulă în ultima vreme prin blogosferă o leapșă numită ”Liebster Award” care mi se pare interesantă și provocatoare, mai ales că nu trebuie doar să răspunzi la niște întrebări, ci regulile spun să formulezi și tu un set de întrebări pentru cei care vor prelua leapșa de la tine. Eu nu sunt de mult timp pe aici, nu mă prea cunoaște lumea, cert e că nu m-a nominalizat nimeni… Dar nu-i nimic, cum sunt eu fată descurcăreață și mare amatoare de lepșe, am găsit o domnișoară binevoitoare, pe nume Giorgiana Mihăescu, care a preluat această leapșă și care invită orice doritor să ia ”ștafeta” și să o dea mai departe. Cum să refuz o asemenea invitație? 🙂

Așa că, iată-mă, încep cu începutul, adică răspunsurile mele la întrebările Giorgianei:

1. De unde dorința de a avea un blog și de cât timp scrii?
Totul a început cu blogul unui prieten, pe care l-am urmărit cu mare interes (din păcate acum nu mai este activ pe blog, are alte priorități). Și cum aveam de mult timp obiceiul să-mi notez gândurile, treptat s-a născut dorința de a le împărtăși… și uite așa, ieri am împlinit 4 luni de când scriu ”gânduri de primăvară”.

2. Care este articolul în care ți-ai pus sufletul pe masă?
În cele mai multe articole ”mi-am pus sufletul pe masă”, dar dacă e vorba să aleg, atunci mă decid pentru articolul ”Frumusețe prin suferință”.

3. Cât crezi că o să dureze pasiunea pentru scris?
Mi-a plăcut să scriu de când am învățat primele litere, așa că cred și sper că pasiunea pentru scris va dura toată viața. Mă și văd la pensie, când voi avea suficient timp să deapăn amintiri și să dau sfaturi… poate tot pe acest blog, poate folosind alte metode… cine știe câte opțiuni voi avea atunci la dispoziție?

4. Preferi o carte, un film sau o ieșire în natură?
Depinde de starea de spirit. 🙂 Acum, având în vedere că e foarte cald afară și sunt destul de obosită, un film ar fi binevenit.

5. Cum te vezi peste 10 ani?
O mică regină a unui cămin plin de dragoste. 🙂

6. Descrie-ți în 3 cuvinte cel mai bun prieten din copilărie.
În cazul meu, cea mai bună prietenă din copilărie: sensibilă, frumoasă și visătoare.

7. Crezi că banii aduc fericirea?
Nu. Credința în Dumnezeu, afecțiunea oamenilor iubiți, trăirea cu un scop bine definit cred că sunt esențiale pentru fericire.

8. Care este locul tău de suflet și ce amintiri te leagă de el?
Locul meu de suflet e cu siguranță casa părintească, cu amintirile legate de tata, care acum nu mai este printre noi, și de mama și surorile mele, care sunt departe de mine.

9. De ce ai îndemna oamenii să-și facă un blog?
Ca să împărtășească altora gânduri valoroase, ca să-și dezvolte talentul și, de ce nu, ca să-și facă noi prieteni.

10. Ai avut vreodata un jurnal?
Da, chiar mai multe!

Și întrebarea cu numărul 11… se pare că nu mai este, dar nu-i nimic, că oricum mi-au dat mult de gândit cele 10 întrebări. Iar acum, urmează partea care îmi va da cel mai mult de gândit: formularea altor întrebări. Ia să vedem ce voi reuși…

1. Cine este modelul tău de viață?
2. Care este forma ta preferată de artă și de ce?
3. Cum ar fi locul tău de muncă ideal?
4. Care este cea mai mare bucurie pe care ți-a adus-o blogul tău?
5. Vacanță la mare, la munte sau vizitând noi orașe?
6. Ce rol are muzica în viața ta?
7. Îți amintești vreo carte citită care te-a marcat puternic?
8. La cine apelezi prima dată când ai nevoie de ajutor?
9. Poezie sau proză?
10. Dacă crezi în Dumnezeu, îți place să vorbești despre credința ta sau preferi să o păstrezi privată?
11. Care crezi că ar fi primul cuvânt care le-ar veni în minte prietenilor tăi cu privire la tine?

Am parcurs cu bine și a doua etapă, mai am una: nominalizarea. M-am gândit eu așa care fi persoanele dispuse să preia această leapșă și am alcătuit următoarea listă. Dar asta nu obligă pe nimeni. M-aș bucura să vă citesc răspunsurile, dar dacă vi se pare totul prea dificil, nu aveți timp, sau cine știe ce alte motive ați avea, nu e nicio problemă! De asemenea, dacă mai sunt alți doritori, îi invit, cu dragă inimă, să răspundă la întrebările mele – sper că nu sunt grele! 🙂

Deci, să vedem lista:

1. Nicole
2. Dorothea
3. Maria Lavinia
4. Rica Mihai
5. Roxana
6. Lacrimaroua
7. Diana Radu
8. ElsBells
9. O mamă curioasă
10. Giulia
11. Fata veselă

Și acestea fiind spuse, adică scrise… am încheiat articolul care cred că mi-a luat cel mai mult timp dintre toate până acum, dar mi-a făcut o mare plăcere să îl scriu. Pe data viitoare! 🙂

22 thoughts on “A doua leapșă :)

  1. Yeeey! Ma bucur ca ai preluat leapsa!
    M-ai miscat emotinonal cu aceste raspunsuri la intrebarile mele. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe tatal tau, ai un inger care intotdeauna va avea grija de tine si de familia ta! 🙂 >:D<
    Interesante intrebarile tale!

    Like

    • Mulțumesc, Giorgiana, pentru leapșă și pentru aceste cuvinte frumoase!
      Dacă vrei, ai permisiunea mea să încarci regulile Liebster și să răspunzi la întrebările mele. :))

      Liked by 1 person

  2. Pingback: „Leapşa” nr. 2 | Diana Radu

  3. Mulțumesc mult pentru nominalizare, eu prefer să îți răspund aici la întrebări.
    1.Tatăl meu și soacra mea.
    2. Muzica și filmul, pentru că…emoție, multă emoție. Cred că și dansul dar îl practic foarte rar.
    3. Este cel pe care îl am acum, pentru că fac ce vreau, când vreau și mai trag și chiulul când am chef. 😀
    4. Cred că am 2 bucurii. Prima, când mi-a crescut traficul foarte mult într-o zi, de n-am putut dormi jumătate de noapte iar a doua, am cunoscut un om minunat.
    5. Vizitând noi orașe, viața e prea scurtă pentru câte locuri noi sunt de descoperit.
    6. Foarte mare, e acolo fix când am nevoie.
    7. Da. Până acum am 3 cărți care au făcut lucrul ăsta, prima este “Pe aripile vântului”. Rămâne și cartea mea de căpătâi.
    8. Depinde de ce fel de ajutor am nevoie. De cele mai multe ori, soțul meu.
    9. Proză.
    10. Privată ca și viața mea.
    11. Agitată, cred. :)))

    Like

  4. Multumesc draga mea , pentru nominalizare! 🙂
    Voi face si eu precum predecesoarea mea 🙂 si, voi raspunde aici!

    1. Fiul meu!
    2. Filmul ( serialele si filmele coreene ( sunt un mare fan ) si muzica ( asiatica ) care imi aduc multa bucurie …
    3. Un loc linistit in care sa vad numai zambete , fara rautate, fara durere … ( sunt mult prea visatoare ) …
    4. Zilele in care am vizitatori care imi trec “pragul casei mele”, simtind ca am scris lucruri “marunte” care au atras atentia …
    5. Vizitand noi orase!
    6. Imi aduce multa liniste sufleteasca.
    7. The Forsyte Saga – John Galsworthy.
    8. La STALPUL ( batranetilor mele 🙂 ) : FIUL MEU!
    9. Proza.
    9. Prefer sa o pastrez privata.
    10. Vulcan … 🙂

    Like

  5. Mulțumesc! Pentru că în afară de aceste întrebări mai am un set venit din altă parte, mă voi strădui să răspund acelora care mi se par mau relevante. Mulțumesc încă o dată că te-ai gândit la mine și sper să nu dezamăgesc 😉

    Like

  6. Multumesc frumos 😀
    1. Familia mea binecuvantata si scumpa. Multumesc lui Dumnezeu pentru ea.
    2. Muzica, poezia..oricine are talent pentru a crea arta e binevenit in inima mea.
    3. Scriitoare, traducatoare, mama..orice mi-a pregatit Dumnezeu sunt gata sa lucrez.
    4. Blogul..mi-a adus oameni care s-au linistit cand mi-au citit gandurile si care au apreciat optimismul, credinta si pofta mea de viata.
    5. Mare, oricand mare..
    6. Depinde de muzica si moment. Muzica crestina ma apropie mai mult de Dumnezeu si ma linisteste. Muzica romantica ma linisteste si coreeana imi da pofta de viata.
    7. Muntele dintre noi- Charles Martin. (una dintre ele)
    8. Dumnezeu, apoi familia mea draga.
    9. Depinde..si poezia si proza.
    10. Imi place foarte mult sa vorbesc despre cat de minunata e viata alaturi de Dumnezeu. Mi-ar placea ca toti sa guste si sa vada cata fericire este alaturi de El.
    11. Rad prea mult? :))

    Like

  7. Reblogged this on roxanaaaaaaaa and commented:
    Intrebarile mele pentru voi, care vreti sa raspundeti sunt:
    1. Cel mai frumos moment din viata ta?
    2. Cel mai bun prieten al tau?
    3. Momentul cand ai ras cel mai tare?
    4. Carte, filmul, muzica preferata?
    5. Ce vrei sa imi spui despre tine?

    Liked by 1 person

  8. Pingback: Cui nu-i place leapșa?… | Gânduri de primăvară

  9. Pingback: Mulțumesc frumos… | doar nicole..

Leave a Reply

