Cui nu-i place leapșa?…

…întreabă, retoric – sau poate nu – alekoosie. Mie una cu siguranță îmi place, mai ales dacă sunt și nominalizată. Că tot mă plângeam zilele trecute că nu mă bagă nimeni în seamă, în febra aceasta a lepșelor care a cuprins blogosfera în plină vară… ei, dacă mai așteptam și eu puțin! Așa că nu pot decât să-i mulțumesc autoarei blogului – numit în mod original –Blogănstein, pentru că s-a gândit și la mine… și să-mi pun mintea la contribuție ca să răspund la un nou set de întrebări.

1. Un vis mare, mare?Leapsa
Să vizitez Noua Zeelandă.

2. De ce scrii?
Pentru că-mi place să scriu, pentru că mă ajută să-mi fac ordine în gânduri și… dacă e vorba de scrisul pe blog, mă ajută să cunosc oameni noi și faini.

3. Ce faci când plouă?
Admir ploaia, mă bucur de răcoare, pierd vremea pe net, ascult muzică…

4. Cel mai amuzant film văzut?
Nu știu dacă este cea mai amuzantă comedie, dar e cea pe care am văzut-o recent: Look Who’s Talking.

5. Dacă n-ai fi fost om, ce ți-ai fi dorit să fii?
O floare, un pian sau o mașină.

6. Cea mai faină zi pe care ai avut-o?
Când m-am botezat în apă, la 16 ani (în Biserica Penticostală).

7. Viața pentru tine într-un cuvânt?
Provocare.

8. De ce îți e cel mai frică?
De insomnie.

9. Melodia pe care o asculți exagerat de mult zilele astea?
Tocmai am descoperit-o și aș asculta-o non-stop: Thank God for Something – Hawk Nelson.

10. De ce te uiți la filme?
Ca să treacă timpul într-un mod plăcut și ca să mă înveselesc (ador comediile).

Așa deci, misiune îndeplinită! Și acum, oare să mai inventez și eu niște întrebări? Data trecută am descoperit că ar mai fi fost niște bloggeri pe care aș fi vrut să-i nominalizez, cum ar fi: Ștefania, Thinkiknow, Lavinia, Suflet călător, TeonymusMelania, MonikȘtefania Camelia, Mihaimadmoiselle sarcastique, DoruNico RusDidd’, Inimi frânte, Sorina, Jumătate de înger, Ideile Ștefaniei, Ochii căpruiEmil Mălai, Lorena, Wind Song, Începătoarea, Decizii… S-au adunat destul de mulți! De dragul lor, mă voi strădui să ”produc” niște întrebări, cât pot eu de reușite. 🙂

1. Un film care te-a mișcat până la lacrimi?
2. Care a fost ”scânteia” care ți-a declanșat dorința de a avea blog?
3. Dacă ai putea să locuiești în orice loc de pe pământ, ce ai alege?
4. Cine este Dumnezeu pentru tine?
5. Te-ai gândit ce vei face când vei ieși la pensie?
6. Pe lângă scris, ce pasiuni mai ai?
7. Ai vreo aminitre din prima zi de școală?
8. Cum te-ai caracteriza în trei cuvinte?
9. Ce anume ar putea să-ți înveselească o zi mohorâtă?
10. De unde îți iei inspirația pentru ceea ce scrii?

Tuturor celor care vor alege să răspundă la întrebările mele (că nu e obligatoriu pentru nimeni) le doresc mult succes și tuturor celor care trec pe aici, multă inspirație la scris! 🙂

14 thoughts on “Cui nu-i place leapșa?…

  1. Mulțumesc pentru nominalizare. Incă nu știu dacă o voi perpetua, nu prea sunt bună cu lepșele… Dar apreciez că te-ai gândit la mine.
    Pe scurt, ți-aș răspunde aici la întrebările tale, ca efortul tău să nu rămână totuși fără nici un ecou de la mine.
    1. Ar fi mai multe, dar decât filmul în sine, mai mult am rămas pe gânduri la o replică, un gest, un comentariu al vreunui personaj… Un exemplu ar fi “Marley and me”, ca să numesc totuși unul.
    2. Scânteia a fost cineva mai degrabă.
    3. Florida, coasta estică.
    4. Cineva care în cuida afirmației lui Einstein, joacă zaruri de multe ori.
    5. Da. După, vom fi eu, compania mea de o viață și un catamaran ce traversează pe mări cu noi la bord.
    6. Fotografia.
    7. Da, foarte clară. Nu am vrut la școală așa că îmi amintesc cu exactitate fețele colegilor, mâna mamei de care mă țineam ferm și băncile din clasă.
    8. Mă simt ca la un job interview 😊. Să spunem că sunt un amalgam din toate. Nu am doar 3 cuvinte.
    9. O rază timidă de soare și deja viața capată sens imediat pentru mine.
    10. De oriunde. Doar privesc cu atenție în jur.

    Liked by 1 person

  2. Pingback: Provocare | madmoisellesarcastique

Leave a Reply

