Un zâmbet înseninează ziua

Fetita zambindDeja a trecut o săptămână de vreme rece și ploioasă… oare o fi venit toamna înainte de vreme? Parcă am și uitat cum sufeream din greu în zilele de caniculă. 🙂 Lasă că sunt bune și răcoarea și ploaia la ceva!

E timpul să-mi mai răsfoiesc agenda înțesată cu mostre de înțelepciune a oamenilor în miniatură de pe lângă noi și să mai fac rost de ceva zâmbete. 🙂

O fetiță îmbrăcată cu rochița ei cea mai frumoasă se grăbea cât putea de tare ca să ajungă la școala duminicală. În timp ce alerga, se ruga:
– Doamne bun, Te rog, ajută-mă să nu întârzii la școala duminicală! Te rog, Doamne, ajută-mă să ajung la timp!
La un moment dat, s-a împiedicat și a căzut, murdărindu-și rochița. S-a ridicat, și-a scuturat cât a putut de bine rochița și a început din nou să alerge, rugându-se:
– Doamne bun, ajută-mă să nu întârzii la școala duminicală! Dar Te rog, nu mă împinge prea tare, ca să nu mai cad!

Cristi i-a arătat tatălui său ultimul lui desen.
– Bine, Cristi, dar copacul acesta nu prea arată ca unul adevărat. E prea lung, prea întortochiat… Vino să vezi cum arată un copac!
– Lasă, tati, ideea contează!

David a întrebat-o pe mama lui de unde vine ploaia.
– De la Dumnezeu, David! El ne dă ploaia, a răspuns mama.
După un timp, ploaia s-a oprit și David a fugit într-un suflet la mama lui.
– Mami, mami, afară nu mai plouă! Oare de ce? Nu mai are Dumnezeu apă?

(Sursă imagine: Parohia Conțești)

11 thoughts on “Un zâmbet înseninează ziua

Leave a Reply

