Psalm

rugaciune-wwDoamne, Tu mă cunoști atât de bine, cât nici eu însămi nu pot să mă cunosc! Tu mă înțelegi și atunci când eu însămi nu mă mai înțeleg! Tu știi nevoile mele și toate dorințele mele sunt descoperite înaintea Ta!

Nu mă pot ascunde de Tine, căci Tu pătrunzi până în adâncul sufletului meu. Nici nu aș vrea să mă ascund de Tine, căci cine altul mă mai cunoaște atât de bine și în același timp mă iubește atât de mult, exact așa cum sunt?

Când sunt singură, Tu ești alături de mine. Când sunt tristă, Tu îmi alini sufletul. Când plâng, Tu îmi numeri lacrimile și le notezi pe toate în inima Ta. Când sunt fericită, Tu Te bucuri alături de mine. Când îmi înalț gândul spre Tine, ești întotdeauna acolo ca să-l primești!

Cât de bun ești cu mine și eu cât de puțin recunoscătoare sunt! Cât de mult mă iubești și eu cu ce iubire palidă Îți răspund! Cât de mult îmi porți de grijă și eu de câte ori uit de Tine!

Doamne, ce m-aș face fără Tine?

(Sursă imagine: click.ro)

19 thoughts on “Psalm

Leave a Reply

