În așteptarea sărbătorii… să zâmbim :)

Copii de CraciunDacă tot se apropie sărbătoarea nașterii Domnului Isus, și e luna cadourilor și a bucuriei… să ne mai amuzăm puțin alături de cei mici, cu niște ”perle” de sezon. 🙂

– Mămico, ce ți-ai dori de Crăciun?
– Să am un băiețel cuminte.
– Uraaa! Asta înseamnă că o să am un frățior!

În ziua de Crăciun, un preot a observat că îi lipsea din Biserică o statuetă care Îl înfățișa pe Isus. A ieșit în curte și a observat un băiețel jucându-se cu statueta și cu o mașinuță.
– De ce ai luat statueta, copile?
– Pentru că așa I-am promis lui Isus!
– Păi cum așa?
– M-am rugat să primesc o mașinuță și I-am promis lui Isus că pe El Îl voi plimba primul, dacă o primesc!

Doi copii vorbeau despre cadourile pe care le vor primi de Crăciun. Unul dintre ei era tare pesimist:
– Eu cred că nu o să primesc nimic!
Celălalt i-a răspuns:
– Eu cred că voi primi un ponei!
Părinții i-au auzit și s-au gândit să le dea o lecție. Primului copil i-au dăruit o mașinuță, un trenuleț și multe dulciuri. Iar celui de-al doilea copil i-au dăruit o lădiță cu bălegar.
Copiii au schimbat impresii despre cadourile primite. Primul a spus:
– Ooo, ce cadouri am primit! Un trenuleț care nu merge prea bine, o mașină care nu-i modelul care-mi place mie și atâtea dulciuri… astea-s pentru copii mici, nu pentru mine!
Al doilea i-a răspuns:
– Eu am primit exact ce mi-am dorit: un ponei! Dar nu știu unde s-a ascuns!

(Sursă imagine: GoldenParty.ro)

7 thoughts on “În așteptarea sărbătorii… să zâmbim :)

Leave a Reply

