Suntem potențiale diamante

Ca o continuare a articolului de ieri… Dumnezeu mă încurajează nu numai prin Cuvântul Său, Biblia, dar și prin melodii care au un ecou deosebit în sufletul meu. Zilele trecute mă gândeam la unele neajunsuri și mă întrebam: oare toată viața voi avea de ”tras”, oare va veni vreodată momentul acela în care să pot zice: totul e nemaipomenit de bine în viața mea?

Și deodată, mi-a venit în minte un refren și am început să îl fredonez:
“He’s making diamonds, diamonds
He’s making diamonds out of me!”

Aproape imediat mi-au revenit încrederea în Dumnezeu și buna dispoziție. Cu adevărat, El vrea să facă un diamant din mine și, cu cât mai mare va fi presiunea aplicată, cu atât valoarea acestui diamant va crește! Vă invit călduros și pe voi, cei care citiți aceste cuvinte, să ascultați cântecul ”cu pricina” și să vă lăsați încurajați de versurile lui. 🙂

4 thoughts on “Suntem potențiale diamante

Leave a Reply

