O veste proastă?

In veci nu va mai fi noapteCe fac fetele când au timp liber, printre altele? Povestesc! 😀 Iar dacă prietenele sunt departe una de alta și le e greu să vorbească la telefon (da, ați auzit bine, există și ”specimene” de felul acesta), atunci își scriu mesaje la greu. 🙂  Și uite așa, în timpul unei astfel de conversații, o prietenă m-a anunțat, pe nepusă masă, că are o veste proastă pentru mine… Și m-a lăsat vreo două minute să fierb în suc propriu până mi-a spus despre ce e vorba. Mi-au și trecut prin cap două scenarii negative și mă pregăteam sufletește să aud vestea cea proastă…

Și până la urmă mi-a zis fata că, dacă nu reușesc să dorm suficient cât trăiesc pe pământ, atunci când voi ajunge în cer, la Dumnezeu, nu voi mai avea nicio șansă să dorm, pentru că acolo în veci nu va mai fi noapte! (așa scrie în Apocalipsa 21:25) Știți voi, oamenii, când au griji și probleme, se manifestă în diverse moduri: unii beau, unii mănâncă prea mult, alții fac ulcer… iar eu… nu prea reușesc să dorm. Și cum problemele nu se rezolvă de la o zi la alta, distracția de care am este parte este… pe cinste, iar prietena mea îmi cunoște prea bine necazurile. 😛

Dar m-a speriat degeaba, că nu mi-a dat o veste proastă cum se aștepta – dimpotrivă, pentru mine e cea mai bună veste: pentru că în cer nu voi mai avea nevoie de somn. 🙂 Voi avea un corp nou, care va trăi veșnic, fără mâncare și fără somn. Nu voi mai avea parte de dimineți grele în care abia mă urnesc ca să mă prezint la datorie, pentru că nu m-am odihnit destul. Nu voi mai face în gând inventarul trecutului, al prezentului și al viitorului până să reușesc să adorm. Voi fi mereu în formă fără să am nevoie de odihnă! 😀

Și de ce să mai pierd timpul cu somnul, când vor fi atâtea de făcut? Îl voi vedea pe Dumnezeu față în față, mă voi întâlni cu cei care au plecat prea devreme dintre noi, voi admira minunățiile pe care Dumnezeu le-a pregătit pentru copiii Lui, voi cânta cu îngerii și Îl voi lăuda pe Dumnezeu! Asta e ceea ce-mi închipui eu că voi face în cer, dar cine știe cum va fi totul în realitate? ”Lucruri pe care ochiul nu le-a văzut, urechea nu le-a auzit şi la inima omului nu s-au suit, aşa sunt lucrurile pe care le-a pregătit Dumnezeu pentru cei ce-L iubesc.” (1 Corinteni 2:9)

(Sursă imagine: Undeva… între vis și realitate)

12 thoughts on “O veste proastă?

    • Eu înțeleg din Biblie că cine crede în Fiul lui Dumnezeu are viața veșnică (versetul de aur aI Bibliei, Ioan 3:16, spune asta, și multe alte versete), deci are siguranța că își va petrece veșnicia în raiul lui Dumnezeu. Bineînțeles că această credință se manifestă prin fapte, adică trăim pe placul lui Dumnezeu, cum ai spus și tu, și ne ducem mântuirea până la capăt. Altfel, am avea o credință moartă.
      Nu știu alții cum sunt, dar eu n-aș putea trăi fără siguranța mântuirii. 🙂

      Like

  1. Ehh asta chiar nu e o veste proastă, într-adevăr. Să nu mai spun că unii dintre noi 😀 chiar am vrea să nu mai fim nevoiţi să dormim sau să mâncăm, să ne putem folosi timpul cu alte activităţi. Dar ne conformăm şi acestor nevoi, că doar e frumos şi să dormi, şi să găteşti, şi să mănânci :)))

    O zi frumoasă îţi doresc şi pace sufletească! 🙂

    Like

  2. Flaviana, mi-a placut si mie vestea hehehe si nu e pe departe proasta… Prietena a vrut si ea sa te incurajeze cum poate si sa te poata baga la somn :)) Ahhh imi oare rau ca nu poti dormi, sa ai grija mare si sa incerci sa dormi ca face bine…

    Sa ai un weekend binecuvant! Domnul sa te ocroteasca, pupici de la noi, Liuba x

    Like

Leave a Reply

