Leapșă – Real Neat Blog Award

real-neat-blog-awardLa acest gen de provocare nu pot să nu răspund! 🙂 Mulțumesc, Cristina Alecsandra, că te-ai gândit la mine și… iată-mă:

1. Care sunt cele 3 cuvinte care te descriu cel mai bine?
Om de bază (cel puțin așa sper :)))

2. De ce blogging?
În prima fază, pentru că l-am copiat pe un prieten care avea blog și am vrut să văd și eu cum e. 🙂 Apoi, pentru că mi-a plăcut experiența, m-am împrietenit cu oameni faini (virtual doar, în viitor sper să fie și ”face to face”) și blogul a devenit o parte de mine, chiar dacă scriu rar.

3. Care este cea mai mare pasiune descoperită până acum? (în afară de scris/citit)
Muzica – de la ascultat până la cântat pe diferite voci și dorința de a relua cursurile de pian pe care le-am abandonat în clasa a IV-a.

4. Fără ce nu ai putea trăi?
Muzică, credință, speranță.

5. Care este ultima carte citită?
”Mănâncă, roagă-te, iubește” de Elizabeth Gilbert – dezamăgitoare pentru mine!

6. Ce melodie fredonezi în momentul acesta? :))
He Will Never End – Michael W. Smith (n-o chiar fredonez, dar mi se ”plimbă” prin cap :)))

7. Ai iubit pe cineva atât de mult că te-a durut?
Din păcate, sau din fericire… da!

8. Ce crezi despre EQ (Emotional Intelligence)?
Cred că nu prea am așa ceva, dar încerc și eu. 🙂

Partea cu nominalizările o voi sări de data aceasta, dar dacă vrea cineva să preia leapșa, sau măcar să răspundă la întrebări într-un comentariu, tare m-aș bucura!

6 thoughts on “Leapșă – Real Neat Blog Award

  1. Imi cer scuze de indrazneala 🙂 … incer si eu sa joc leapsa ! 😉
    1. Doar un om.
    2. Hmmmm … l-am copiat pe fiul meu si, am vrut sa impartasesc din lucrurile dragi sufletului si altora.
    3. Dansul.
    4. Credinta, Raza mea de soare-Fiul meu, pelerinaje …
    5. Putine cuvinte , Multa iubire- Ieromonah Hrisostom Filipescu
    6. O melodie draga sufletului meu: Tum ne socha
    7. Hmmm … da si m-a durut chiar foarte mult …
    8.Nu stiu daca am asa ceva …

    O zi faina ! 🙂

    Like

Leave a Reply

