Noua mea pasiune :)

De cam mult timp nu am mai scris în adevăratul sens al cuvântului… se pare că inspirația mea s-a mutat în alt domeniu, și nu știu încă dacă e bine sau nu. :))

Cu câteva săptămâni în urmă vă povesteam că m-am apucat de lucru manual. Atunci n-am avut prea multe de arătat, dar între timp am fost harnică și mi-am pregătit portofoliul. 😀 Fotografiile nu sunt de calitate, pe parcurs va trebui să mă perfecționez și în acest domeniu, că degeaba e marfa bună dacă nu e prezentată pe măsură – la modul figurat, zic, că nu am nimic de vânzare. 🙂 Și acestea fiind spuse, să trecem la ”expoziție”:

Începem cu variațiuni pe aceeași temă… cele din dreapta vor pleca în curând spre prietenele mele.

Colecția mea de agende are hăinuțe noi:

Ceasul și cutiile parcă erau prea simple, m-am gândit să le înveselesc puțin:

Și încet, încet ne pregătim de sărbătoare:

30 thoughts on “Noua mea pasiune :)

  1. Buna seara !
    Dupa mine, toate exponatele sunt frumoase ! 🙂
    Felicitari ! 🙂
    Seara frumoasa si-apoi, un sfarsit de saptamana pe placul ❤ tale ! 🙂
    Cu stima,
    Aliosa 🙂

    Like

Leave a Reply

