Am început bine anul

… cu multe lucrușoare, realizate de mâinile mele care nu au stare deloc, și pe care sunt dornică să vi le arăt. 😀

Știu că au trecut sărbătorile, dar la mine încă mai ”tronează” decorațiunile de Crăciun. Cred că ar fi cazul să le pun bine pentru următoarea ocazie, dar nu înainte de a mă lăuda cu unele dintre ele:

Vă povesteam într-o postare trecută că am făcut o adevărată obsesie pentru ceasuri numai bune de decorat… iată încă un exemplar:

img_0108

Și am o nouă obsesie: tocătoarele de lemn. :)) Le-am transformat în tablouri care îmi înfrumusețează acum bucătăria și holul:

Nu mi-au ajuns acestea și am decis să mai decorez încă două: unul pentru o prietenă, care nu poate trăi fără cafea, și unul pentru altă prietenă, care iubește citatele motivaționale – eu o motivez la… râs și voie bună. :))

Se pare că sunt o fire romantică, deși nu-mi place să recunosc asta. 🙂 Iată dovada: un set romantic care s-a vrut a fi vintage, dar a ieșit cam… mâzgălit – nu-i nimic, din greșeli învață omul 😉 – și inimioare numai bune de agățat pe ușă:

Sunt pregătită să-mi primesc musafirii, trebuie doar să mai pun ceva pe tavă și să umplu suportul cu șervețele:

img_0153

Am găsit aceste două cutii, mici cât palma, într-un magazin de mărunțișuri și nu m-am putut abține să nu le ”mânjesc” puțin:

Și închei cu prima mea comandă… mai aștept și altele. 😉 😀

img_0102

17 thoughts on “Am început bine anul

  1. Suuuper! Toate sunt frumoase şi nu mi se pare că ar fi mâzgălit setul, chiar pare vechi şi interesant, are patina timpului.
    Prima ta comandă e… de vis 😉
    Spor la treabă şi să ne mai arăţi. Tocătoarele-tablou îmi fac cu ochiul dar mai întâi musai să caut un locşor şi pe urmă vorbim 😉

    Like

Leave a Reply

