Leapșă despre… cărți

so-many-books-so-little-time-aqua-greenAm primit o leapșă de la două fete drăguțe și cuminți: Lavinia și M. 🙂 Le mulțumesc frumos că s-au gândit la mine și cu ocazia asta poate primesc o motivație să mai citesc și eu, că am cam lăsat cititul în favoarea altor ocupații…

Preferi cititul în pat sau în alt loc?
De obicei citesc șezând pe scaunul meu preferat: la început locul lui a fost într-o mașină, dar un domn foarte priceput l-a transformat în scaun de birou.

Gustări dulci sau gustări sărate?
Nu obișnuiesc să mănânc atunci când citesc, dar dacă ar fi să aleg, cu siguranță gustări dulci!

Trilogii sau serii alcătuite din mai multe volume? 
Indiferent. Am rezistat până la capăt cu ”Cronicile din Narnia” care au 7 volume. Deci se poate și așa, dacă povestea este captivantă. 🙂

Narațiune la persoana I sau la persoana a III-a ?
Nu cred că am preferințe nici aici, pe mine mă interesează acțiunea și nu cine o povestește.

Citire în cursul nopții sau în cursul dimineții?
Nici, nici. Seara e cel mai potrivit moment al zilei pentru citit.

Librărie sau bibliotecă?
Nu am mai fost de mult la bibliotecă… dar librăriile mă atrag, nu atât de mult pentru cărți cât pentru toate nimicurile pe care le au de vânzare. 🙂

Cărți care îți provoacă râsul sau cărți care te fac să plângi?
Aș zice cărți care mă țin cu sufletul la gură, indiferent de alte reacții provocate.

Copertă albă sau copertă neagră?
Coperta neagră mi se pare că dă o notă de eleganță cărții.

Roman psihologic sau roman de acțiune?
Acțiunea câștigă întotdeauna! 🙂

Și acuma… și acuma… trebuie să dau mai departe leapșa la 5 persoane! Ia să vedem, care or fi cititorii pasionați din lista mea? 🙂

Izabela
Alina Petruța
Lilly Poot
Roxana
Lacrimaroua

V-am nimerit oare? 🙂 Dacă doriți să răspundeți, m-aș bucura, iar dacă nu vă sunt pe plac astfel de provocări, nu e nicio problemă. Dacă mai dorește și altcineva să preia leapșa, e binevenit!

(Sursă imagine: Cut It Out)

16 thoughts on “Leapșă despre… cărți

  1. Let’s start ! 🙂
    * Sincer, prefer cititul in pat.
    * Uneori mai rontai cand citesc gustari dulci.
    * Nu conteaza … ultima oara l-am descoperit pe Ieromonahul Hrisostom Filipescu cu:
    Putine cuvinte Multa bucurie si Putine lacrimi, multa bucurie. 🙂
    * Nu conteaza ca este dimineata sau seara, placerea de a citi …
    * Din pacate nu am mai intrat de mult intr-o librarie si biblioteca.
    * Carti care sa-mi “mangaie” sufletul. 🙂
    * Nu conteaza culoarea.
    * Roman de actiune. 🙂

    Multumesc pentru leapsa ! 🙂

    Like

  2. Merci mult pentru nominalizare! :* O să răspund cât de repede pot! Îmi place tare mult să citesc, deşi în ultima vreme am cam neglijat această activitate 😀

    Spor la citit şi la handmade! 🙂

    Like

  3. Pingback: (Un fel de) Q&A cu Lilly | TeaTime with Lilly

  4. Pingback: Despre cărți | Alina Petruta

    • Eu, când aleg o carte, de obicei citesc pe spate dacă e vreun rezumat sau o părere despre ea. Nu cred că m-ar influența culoarea copertei, doar am zis că neagră ar arăta mai bine în bibliotecă. 🙂

      Like

Leave a Reply

