Visez…

De când m-am apucat de handmade, mi-am schimbat și preferințele în materie de mobilă și alte aranjamente prin casă. Dacă până nu demult eram adepta a tot ce poate fi mai modern, mai nou m-a prins dragul de ”vintage”.

Și pe când mă gândeam eu să vă arăt cum visez că îmi voi redecora casa – atunci când mă vor da banii afară din ea 😀 – domnul Petru Racolta mi-a luat-o înainte. La el găsiți aranjamente moderne și rustice, iar la mine, după cum spuneam – vintage, retro, antic, cum doriți – nu prea știu eu să fac diferența dintre acești termeni. 🙂 Care e preferatul vostru?

vintage-grey
vintage-dining
vintage-white
(Sursă imagini: Retro Boutique)

mobila-vintage-antichizata-juliana-768x511
mobila-retro
(Sursă imagini: Juliana)

set-de-mobila-de-dormitor-vintage-elegant-lemn-masiv-6
(Sursă imagine: StejarMasiv)

baie-cu-gresie-si-aianta-crem-si-cada-placata-cu-faianta-roz
(Sursă imagine: Renovat)

oglinda-vintage-living
(Sursă imagine: rfios.com)

dorimitor-clasic
dormitor-clasicideidesign-com1_
(Sursă imagini: Idei de design)

d_10009-index
(Sursă imagine: Mobilemaem)

mobila-accesorii-si-decoratiuni-bucatarie-stil-vintage
(Sursă imagine: MobilaCom)

24 thoughts on “Visez…

  1. Mie îmi place stilul minimalist, fără prea multe briz-brizuri și acolade. Îmi place foarte mult curățenia și urăsc zonele inutile unde se așază praful, iar eu nu sunt genul care să stea cu cârpa în mână, dar nici cu praful de două degete. De asemenea îmi plac spațiile mari și multă lumină. Așa că aleg poza penultima cu bucata de bucătărie și dinning și antepenultima, dormitorul spațios.

    Liked by 1 person

  2. Aşa visez şi eu! 🙂 Stilul vintage are ceva cald, magic, artistic, ceva ce te face să te simţi cu adevărat acasă. Sper să reuşeşti să-ţi împlineşti visul cât mai curând, uşor-uşor 🙂

    Like

  3. În a doua și a patra imagine atmosfera e atât de caldă și plăcută! Preferatele mele, mult, mult. Dar mi-a plăcut și baia, singura imagine, de altfel, culori moi și luminoase. Tare frumos, mulțumesc de… relaxare. 🙂

    Like

  4. Pingback: 50 de lucruri despre mine | Gânduri de primăvară

Leave a Reply

