Încă o mică parte din sufletul meu

Nu v-am mai arătat de ceva vreme ”creațiile” mele, dar să știți că nu am șomat în acest timp, dimpotrivă, am meșterit de zor. 🙂 Și astăzi m-am gândit că este ocazia potrivită pentru o nouă expoziție. 😉

Ceea ce veți vedea mai jos… ați mai văzut, dar nu în varianta finală, care a ajuns dar de nuntă:

IMG_0671

Și dacă tot veni vorba de nunți, că doar e sezonul lor, am mai pregătit ceva potrivit. Ceasul e ”arvunit” deja, cum s-ar spune, iar a doua decorațiune… rămâne de văzut în ce cămin plin de dragoste va ajunge. 🙂

IMG_1642IMG_1645

Am promis uneia dintre nepoatele mele, care e căsătorită de câteva luni, că îi decorez casa. Mai jos veți vedea că am început deja, dar mai am mult de lucru. 🙂

Că doar mai trebuie să fac câte ceva și pentru mine, nu-i așa, să nu fiu ca cizmarul care nu are cizme. :)) Așa că mi-am improvizat un suport pentru cărți și alte mărunțișuri – vintage, cum îmi place mie:

IMG_1615

Și, în amintirea zilelor petrecute la Paris, un mic tablou:

IMG_1629

Pentru o doamnă, care face prăjituri excelente, m-am gândit că ar fi numai bun acest set:

IMG_1619

Și pentru o prietenă, care este violonist profesionist, cred că am pregătit cadoul perfect:

IMG_1639

Iar acum urmează suporturi pentru șervețele… pentru toate gusturile. 🙂

IMG_1196IMG_1573IMG_1646

Primul suport este la set cu tava de mai jos, pentru o mare iubitoare de lavandă:

IMG_1632

Am primit o comandă de tablou ”verde, cu trandafiri și cu mesaj biblic”, cred că am onorat-o cum se cuvine, ce spuneți? 🙂

IMG_1201

Și închei ”expoziția” cu niște cadouri pregătite pentru două doamne dragi:

IMG_0692IMG_1212

Vă rog să scuzați calitatea fotografiilor, e cam întunecoasă camera mea, cred că va trebui să-mi amenajez în grădină un loc pentru ședințe foto. 🙂

15 thoughts on “Încă o mică parte din sufletul meu

  1. * Clasament:
    1. Tablou “verde, cu trandafiri și cu mesaj biblic”.
    2. Cadoul perfect pentru prietena ( o cutie minunata pentru aminitiri dragi 🙂 ).
    3. Rama
    … toate sunt deosebite … 😉

    Like

  2. Vai ce frumoase sunt . . . . . tot mi-ampropus sa incerc si tehnica decupage dar niciodata nu am avut timp 😦
    Sporin tot ceea ce faci !

    Like

Leave a Reply

